Lipoliza iniekcyjna wzgórka łonowego

Lipoliza iniekcyjna zwana jest inaczej liposukcją bez skalpela. Zabieg ten polega na modelowaniu okolicy intymnej poprzez zmniejszenie nadmiaru tkanki tłuszczowej wzgórka łonowego.

W obszar zabiegowy podaje się specjalny preparat, który powoduje rozpad komórek tłuszczowych. W miejscu wstrzyknięcia powstaje zamierzony i kontrolowany lekki stan zapalny tkanki tłuszczowej. Zmiany w błonie komórkowej adipocytów prowadzą do ich martwicy. Produkty rozkładu są następnie metabolizowane i wydalane z organizmu.

Wskazania - nadmierna ilość tkanki tłuszczowej:

• po zbyt intensywnym odchudzaniu
  • po przebytych cięciach cesarskich
  • po operacjach ginekologicznych z blizną nad spojeniem łonowym

Przeciwwskazania:

• ciąża i karmienie piersią,
  • choroby nowotworowe,
  • choroby autoimmunologiczne,
  • cukrzyca,
  • ciężkie choroby wątroby i nerek,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi,
  • infekcje,
  • alergie.

W przypadku niewielkiej ilości tkanki tłuszczowej wystarczy zwykle od jednego do dwóch zabiegów. Jeśli natomiast jest ona grubsza i obfita, ich liczba musi być zdecydowanie większa.

Takie dolegliwości, jak niewielkie siniaki, zaczerwienienie, obrzęk, swędzenie, ból okolicy ostrzykniętej, pojawiające się w następstwie zabiegu, ustępują zwykle w ciągu 4-5 dni.

Czasami występują podskórne guzki, które znikają w ciągu miesiąca. Zalecany jest masaż okolicy ostrzykniętej.

Ginekologia Estetyczna